TikTok įgalino trečiųjų šalių duomenų pikselį

2022-06-21

Laurynas Šuopys

Labai tyliai, per daug nesiskelbiant, „TikTok“ atliko didelį žingsnį reklamos pasaulyje.

Šis pakeitimas gali būti game changer’is investuojantiems didelius pinigus į performance marketing’ą užsienio rinkose.

Oficialiai skelbiama, jog nuo šiol „TikTok“ įgalina pirmųjų ir trečiųjų šalių duomenų perdavimą savo pixel’iui.

Paprastai tariant, „TikTok“ gaus žymiai daugiau informacijos apie tai, ką vartotojai veikia skirtingose svetainėse ir už jos ribų.

O ką tai reiškia mums, reklamos pirkėjams?

  • Daugiau duomenų
  • Didesnės remarketingo auditorijos
  • Daugiau skaidrumo vartotojo veiksmuose naudojant skirtingas platformas (cross-device tracking)
  • Geresni rezultatai 🚀

„TikTok“ teigia, kad šis pokytis gali atnešti apie 50% daugiau konversijų.

Be to, „TikTok“ jau pasiekė 1 milijardą aktyvių mėnesinių vartotojų, kas mums atveria tik dar didesnes galimybes reklamos pasaulyje.

Bus labai įdomu.

Daugiau pastebėjimų jau netrukus.

Share to Social

Facebook
LinkedIn

Kitos naujienos

Heading

March 16, 2020

By Author

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. 

Sign Up to Rapid News

For the latest news and updates, sign up to our newsletter.