2022-06-21
Labai tyliai, per daug nesiskelbiant, „TikTok“ atliko didelį žingsnį reklamos pasaulyje.
Šis pakeitimas gali būti game changer’is investuojantiems didelius pinigus į performance marketing’ą užsienio rinkose.
Oficialiai skelbiama, jog nuo šiol „TikTok“ įgalina pirmųjų ir trečiųjų šalių duomenų perdavimą savo pixel’iui.
Paprastai tariant, „TikTok“ gaus žymiai daugiau informacijos apie tai, ką vartotojai veikia skirtingose svetainėse ir už jos ribų.
O ką tai reiškia mums, reklamos pirkėjams?
„TikTok“ teigia, kad šis pokytis gali atnešti apie 50% daugiau konversijų.
Be to, „TikTok“ jau pasiekė 1 milijardą aktyvių mėnesinių vartotojų, kas mums atveria tik dar didesnes galimybes reklamos pasaulyje.
Bus labai įdomu.
Daugiau pastebėjimų jau netrukus.
Share to Social
March 16, 2020
By Author
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
For the latest news and updates, sign up to our newsletter.